Semester på Rhodos.

image36image30
foto Gunilla


Första veckan i Juli tog vi lite semester från Turkiet och åkte till Rhodos en vecka. Lika varmt
där om inte varmare, närmare 40 grader. Stranden på bilden är Sun wings och Virginia hotels.
Där fick jag träffa min äldsta dotter med familj. Dom bodde på Sun wing och vi på Virginia hotel.
Det trodde vi inte när vi bokade att vi skulle hamna så nära varann. Det var gångavstånd.
Dom badade på vårat hotel, och vi badade på deras..... Kul.



image31
foto Gunilla


Det var ett bra hotel. Den här fina dammen fanns ute i hotelparken.



image32
foto Gunilla


I Rhodos gamla stad såg jag denna fina blomsterprakt. Hemma har vi den i kruka innomhus.
Har försökt mej på en sådan en gång....... men tyvärr så dog den efter några veckor. Jag har
nog inga gröna fingrar.... som dom säger.


image33
foto Thomas



En dag besökte vi ett vattenland så att barnen och dom stora killarna skulle få ha lite skoj.
Här väntar dom på att få en stor duch.


image34
foto Gunilla


Här är skeppet som Amanda tillbringade en stor del av dagen i......


image35
foto Gunilla


Utsikt över en del av vattenlandet.



image37
foto Thomas


Här tyckte Robert att det var kuligast....... Han åkte många gånger....


image38
foto Gunilla


Och här roar sej dom stora killarna........ Efter en varm och rolig dag bar det hem till hotelet
igen, med utslitna små barn, och utslitna stora barn.........





Kommentarer
Postat av: marie

det gör inget du får sätta in bilder på barnen.
jag har funderat på om jag ska göra en blogg till robert, som handlar från hans födelse till nu då han får ta över mer och mer

2007-08-30 @ 13:49:27
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0