BIG WINTER PARTY....

image157
Foto Thomas.


Har blivit dåligt med bloggande i helgen. Vi åkte till min son i Torsdags. Dels för att hjälpa honom
att göra lite julfint, och dels för att gå på the Big winter party i Fensbols folkets park  på lördagen.
Banden som skulle spela var Blue valley boys, Eva Eastwood&The Majorkeys, och The Tornados.
På bilden ser ni Blue valley boys, min son är sångare i det bandet så då förstår ni att man måste
åka dit och skaka loss. Mycket folk var det över 400 betalande, och massor av folk som var utanför.
På söndagen var jag och min yngsta dotter och barn-barn ute på skyltsöndag. Emil fick paket av tomten
och vi fikade på kondis. På kvällen bakade vi ett pepparkakshus efter egen ritning. På måndag
kväll var det dags att montera huset och garnera det. Det blev jättefint tyckte vi, fast det var nära att
taket rasade in, hoppas bara det inte gjorde det efter att jag åkt. Ikväll skulle vi åkt hem, men det blev sent
och halkigt så vi bestämmde att vi åker imorgon på dagen istället, eftersom göbben fortfarande har
semester så spelar det ingen roll. Ja det har rört på sej vill jag lova dom senaste 5 dagarna.......

Nästa  fest blir Countryfestival på Selma 25-26/1-08........

Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Härligt med de gamla goa banden eller musiken rocka billy eller? Kul det måste vara för dig att ha en son som är med i orkester/band..
Då förstår jag du diggade:-)
Tjing o ta det varligt i halkan.

2007-12-04 @ 17:23:13
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Ängeln

En musiker i familjen. Kul!
Har han fått det ifrån dig tro?

Låter som du haft det ganska gott i helgen i alla fall :)

Ha det så bra!

Ängeln

2007-12-04 @ 18:05:48
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Zack

Det lät som en dunder helg, kul att ni hade så roligt.

Ha det gött och ladda om batterierna ;)

Tc.

2007-12-04 @ 19:06:48
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Anna

Kul med en musiker i familjen. Min äldsta dotter spelat tvärflöjo och har borjat med piano också. Hon tycker det är jätteroligt. Jag hoppas att det håller i sig. Jag tycker det är synd att jag inte själv envisades och fortsatte spela. Jag tog bara några få blockflöjtslektioner i åk 3.
Förståndigt av er att vänta och åka i dagsljus.
Må gott och ha det bra!
Anna

2007-12-05 @ 12:33:38
URL: http://enannassida.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Vad roligt ni har haft.Eva Eastwood gillar jag.
Kram Anna-Carin

2007-12-05 @ 14:31:43
Postat av: mamma

Det låter som en helt UNDERBAR helg! Bra att ni stannade kvar, halka och mörker är inte att leka med!
Tack för att du hälsade på mej och skrev en kommentar!

2007-12-05 @ 16:35:55
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0