Har blivit utmanad.

Weronicka min systerdotter har utmanat mej, så  nu får jag haka på......


Regler... Bloggaren skriver 8 fakta/ vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du namnet på 4 personer som du utmanar. Glöm inte att lämna 1 komentar i deras komentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.



1      Jag är en ordningsmänniska, hatar när det blir rörigt kring mej. Städade nästan ihjäl mej när jag var yngre....
         men har nu släppt lite på tyglarna....... Bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete.....


2      Jag har haft gröna fingrar en gång i tiden. Men numera blir det allt mer konstgjorda blommor i mina fönster.
         Hör väl ihop med att jag inte kommer ihåg att vattna dom.....


3      Jag har en väldigt ful ovana...... När jag var liten som nöp jag mej i örsnibben när jag blev trött......Har inte 
         slutat med detta än. Det är så skööönt.....


4      Jag är mörkrädd. När vi flyttade in i huset så skulle min sambo bort på jobb. Jag var tvungen att sova ensam
         första 14 dagarna. Jag trodde att det var ett spökhus vi flyttat in i.... Den första natten sov jag på soffan med 
         ljuset tänt.....Har aldrig sett å hört något så nu går det bättre......


5      Jag är duktig på att laga mat enligt min sambo. Roligt oxå när man har mycket varor hemma.


6      Min stora hobby är kallmålning. Har målat i mer än 10 år, och jag tröttnar inte....


7      Jag tycker inte om att vara ensam. Ja 3 dagar kanske jag kan härda ut, men sedan får jag spunk. Därför
         följer jag ibland med min sambo när han reser i jobbet. 


8      Jag är sjukligt rädd för åskan, specielt om den går på natten..... Då går jag upp sätter på mej kläder. Är
         den riktigt nära så sitter jag i bilen...... Man ska ha respekt för åskan.....



        Nu vill jag utmana Thomas, Caroline, Robert, Emil.
      

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0