livstecken......


foto Gunilla

Gör ett inlägg här nu innan jag måste rusa till jobbet.......Tycker jag rusar till jobbet
var och varannan dag.....inte mycket ledighet här inte....
Men det är väl tur att man har något att göra. Annars rullar livet på. Bilen är besiktigad och
klar.....bara  skattmärket som ligger i min väska ska klistras på.....Glömmer det varje dag.
Måste skärpa mej.....Min lilla lya börjar så sakteliga bli klar, har äntligen satt upp köksgardinerna.
bara några små detaljer som ska till......värst vad lång tid det tog för mej med detta.....
Brukar inte ta så lång tid på mej med att utföra saker. Tiden har väl inte räckt till.
Nu när sommaren står för dörren så känns det inte som någon höjdare att vara
inne och greja i lägenheten när man är ledig......nej då vill jag ut och hitta på något kul.
Har märkt redan att på min balkong blir det outhärdligt varmt på em när solen ligger på.
Ska i alla fall köpa blommor till balkongen och göra det lite mysigt där...man kan ju sitta
där på kvällen.....bilder kommer på det senare.......Nej nu måste jag snart rusa iväg.
Men nu har ni fått bevis på att jag lever......och i allra högsta grad kan jag lova...
Det är mycket nu.....hmhm.....
Blommorna är min vän Evas.....hon har bråttom med planteringen hon...
Ha en bra dag alla.......

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Ordfrasen "Det är mycket nu".. känns igen och visst far var och varannan runt som en flådd råtta.

Klart du inte vill vara i en lägenhet då sommarvinden gör en mycket gladare. Passa lugnt och dofta på sommaren:-)

Kram o tjing från ett soligt fönsterbord i Syd.

2008-05-28 @ 11:07:44
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt att höra från dig såhär på våren!

Jag har en balkong som jag har mycket blomor på och där brukar jag sitta med en god bok och en filt på kvällarna när svalorna flyger... Det är sommar på högsta njutningsnivå det!

Skaffa ett lagom stort parasoll så att det inte blir för hett. Själv har jag satt upp en plankvägg mot söder (är en kortsida på min balkong) så det är prefekt skugga att äta lunch bakom!

Lycka till!

Anna!

2008-05-28 @ 12:16:36
URL: http://enannassida.blogg.se/
Postat av: Nickan

Hej på dig! Kul att se du är pågång! Det kan vara bra att ha mycket att göra, brukar skingra tankar! Vädret är toppen hos er oxå har jag förstått! Vi har fått så soligt vi oxå! Härligt! Ha dè bra

2008-05-29 @ 15:35:44
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0