Styrketräning....

foto...?



I måndags fick jag erbjudande av en god vän att följa med och prova styrketräna.

Har inte gjort det på många år eftersom jag har problem med axlar och nacke,

och fick sluta p.g.a. att jag fick mera ont när jag lyfte skrot. Trodde själv att min kondition

var lika med noll, men var faktiskt ganska nöjd. Började uppvärmning med roddmaskin i
10 minuter.i lagom takt......skulle nog orkat 10 minuter till utan problem....Är faktiskt ganska envis. Det blev övningar
för rygg, ben, vader, ända och mage.....pilatesbollen avskyr jag....gud så vingligt...Det känndes
jätteskönt efteråt, men herregud vilken träningsvärk idag....tänkte att jag nog skulle behövt träna
idag igen, för det brukar ju ge med sej då....men jag fick ingen tid över till det eftersom jag skulle jobba kvällen.
Har fått lyfta levande skrot ikväll......Skulle nog kunna tänka mej att få prova fler gånger så jag får känna efter
om jag klarar detta med min onda nacke....Tack till gode vännen för att du bjöd mej och visade mej hur jag skulle göra.....



Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna grymma goodiebagtävling värde c.a. 3000:- har nu även lagt till 4 tröstpriser i form av biobiljetter och eftersom det bara är 3 deltagre och tävlingen bara håller pånågra dagar till, har du riktigt stor chans att vinna :)



Så ska du inte vara med ? ;)



Ha en underbar dag!

2008-07-24 @ 13:47:37
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0