Känner frihet....




Har nog aldrig kännt så stor glädje av att få vara fri som jag gör nu....Men vill tacka min speciella vän
för att jag får chatta med dej.........vi har båda blivit brända på ett eller annat vis....vänskapen värdesätter jag och
den står högst på min lista. Det är otroligt skönt att få ha dej och ventilera saker som händer just nu. Är glad att
jag fick lära känna dej...du är en bra lyssnare och ger mej goda råd, när jag inte kan se skogen för att alla träden
är i vägen.....Har ju inte tyckt om att vara ensam......men just nu känns det otroligt skönt att få komma hem
till min lilla lya och stänga dörren om sej. Jag kan göra vad jag vill utan att någon ska försöka planera framtiden
för mej....Jag kan ta dagen som den kommer. Är inte på långa vägar färdig med bearbetningen från separationen
i början på året....det får ta den tid det tar....fast har kommit så långt att det inte gör så ont....tiden läker alla sår
sägs det....Livet går vidare och jag känner mej glad igen äntligen......Ett stort TACK till speciella vännen....rosorna är till dej....
Tack för att du finns.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0