Har blivit utmanad.....


jag har blivit utmanad av min dotter.....vit lantlig själ

Jag ska svara på dessa frågor...

* Tre saker jag gör när jag vaknar.....
   
  Sätter mej upp och undrar om klockan går rätt...mycket trött...
  Duschar....
  Kokar kaffe, och röker en cigg....

* Tre saker jag måste ha under dagen......

   Vatten, mat....
   Kontakt med någon av mina barn....
   Kontakt med någon av mina vänner.....
  


* Tre personlighetsdrag hos mej....

   Trogen.....
   Ärlig.....
   Humoristisk.....
 

* Tre saker jag gärna ägnar mej åt....

  Lyssnar på musik.....
  Lagar mat om jag inte är ensam.....
  Pysslar i hemmet.....


*  Tre saker jag är rädd för......

   Att det ska hända mina barn och barn-barn något....
   Ormar...hatar dom verkligen....
   Att inte få arbeta så mycket att jag klarar ekonomin......för då går det åt pipsvängen....


*  Tre saker jag drömmer om....
    
    Tänker jag inte avslöja här......
    Fast högsta vinsten vore inte helt fel.....
    Och resa.....tja det vill man väl......


*  Tre personer jag utmanar....

    Anna
    Anna-Karin
    Pia-Lotta


Ha det gött alla bloggisar......




  



  

Kommentarer
Postat av: Nickan

Hej på dig! Allt väl? Ha dè

2008-07-22 @ 21:13:40
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0