Första advent......


foto Gunilla


Tänk vad tiden går fort....redan första advent. Första julen i mitt nya hem. Alla tycks
tycka om denna högtid utom jag....jag hatar den...Tycker det är så mycket ståhej.
Men men....Har i alla fall fått stakarna på plats efter mycket fula ord som hoppat ur
min mun....Har ju inte julpyntat här förut, och när jag bestämmt mej att där ska ljus-
staken stå....då räcker inte sladden....Bara att ge sej ut och köpa förlängnings-sladd....
Advents-stjärnan ligger fortfarande och väntar på att komma upp i fönstret.....men det är
samma där....måste köpa sladd....urk urk.....Jobbar mycket och känner att tiden inte
räcker till...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Julen är den bästa högtiden tycker jag men alla tycker vi ju olika. Mest kul är det väl för alla barna när tomten kommer med paket.

Kommer du till oss på juldagen eller??

KRAM

2008-12-01 @ 18:33:57
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Jobbigt att hitta en ny plats åt allt. Det är ju så bekvämt när man vet vart allt ska stå. Hoppas du hann njuta lite också och inte bara svor över förlängningssladdar.



Ha det gott!

2008-12-01 @ 20:00:45
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! jag tycker inte heller det är så himla kul,precis som du är det mycket ståhej för något som är över om några veckor.

Jag hoppas att allt är bra med dig // Anna-Carin

2008-12-03 @ 08:40:53
URL: http://anna-carin-fibromy.blogspot.com/
Postat av: monalunde

Hej!

Visst är det kul med advent och jul.

2008-12-03 @ 15:59:14
Postat av: monalunde

Hej igen!

Det hände nåt ....

Visst är det kul med dessa olika högtider vi har och årstiderna. Tänk om vi skulle ha samma hela tiden. Usch! va tråkigt.

Kram på re´!



2008-12-03 @ 16:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0