Frukostdax

image16
foto Gunilla


Idag fick det bli egenhändigt lagad tomatsoppa till frukost,
lite blandade nötter som visade sej inte vara blandade när
jag öppnade burken. Det var endast pistagenötter och 2
sötmandlar. Tänk så lurad man kan bli......image17
foto Gunilla


Efter soppa är det gott med denna dryck. Jag har slutat dricka kaffe sen jag kom till Turkiet.
Numera dricker jag the istället. Kaffet här är inte gott. Man kan välja nescaffe eller turkiskt
kaffe. Nescaffe är blaskigt och turkiskt kaffe är så tjockt  som välling och jättestarkt.

Kommentarer
Postat av: Weronica

Oj, jag skulle INTE klara mig utan kaffe så länge! Fast alternativen lät inte så lockande så jag förstår att du dricker the i stället!

2007-08-25 @ 14:07:46
URL: http://www.werali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0