Höstbrasa.

image101
foto Gunilla

Idag har jag eldat upp min brasa som jag igentligen skulle gjort i våras. Det blir mycket ris som
ligger utanför tomten. Kändes skönt när det var gjort. Det var säkert inte den sista brasan som ska
eldas innan vintern.......Men det är ganska kul oxå....och skönt att vara ute och röra på sig, är riktigt
nöjd med dagen.....Tänkte på när jag kom in att man nog skulle passat på att grilla korv, för då hade jag
sluppit börja med middagen nu när kl är över 6 på kvällen..... Ha en bra måndag kväll.....

Kommentarer
Postat av: Maria Wallström

Häj!!!! Va duktig du är på "detta"!!! har kollat igenom allt (tror jag) försökte skicka mejl till dig, men hade nog fel adress ändå (även om den va enkel:)så du kan väl skicka nå`t. kram,kram

2007-10-16 @ 12:11:21
Postat av: Ulla

Elda upp ris är förbjudet hos oss. Bor för nära en stor stad, Göteborg. Förstår förbudet för hur skulle det bli om alla villaägare satte igång och elda brasa.

2007-10-16 @ 13:18:11
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0