Gott Nytt År......




Årets sista inlägg.....

Summerar jag ihop 2008.....så har det inte gått på räls vill jag lova, har verkligen jobbat för det. Men jag ska inte klaga.
Jag har fått ett nytt liv. Ett nytt arbete.  Ny bostad. Ny frisyr och hårfärg, som gjorde mej tio år yngre.
Jag har fått en ny tröskellåda på bilen, fast den fick jag förstås betala själv, årets julklapp
till mej själv.....hårt paket....men skulle nog ha velat att det skulle innehålla annat än en stor plåtbit.
Och så har jag ju 3 underbara barn-barn att glädjas åt.....och mina barn med respektive....( Lennart påpekar respektive).
Hoppas ni får en trevlig nyårs-natt.....själv ska jag jobba i natt.....
Ska tänka på er i morgon bitti när jag lägger mej, och ni ska gå upp, och har ett huvud som känns 3 nr för litet.....
Ett tack till S.....A..... för att jag fick lära känna dej......

Kommentarer
Postat av: Karin

Har du friserat om dig??? Lägg ut en bild vet ja, så att man känner igen dig ifall vi möter dig på stan. Kram och god fortsättning.

2009-01-02 @ 17:07:46
Postat av: Nilla

Nej du det tänker jag inte göra....

2009-01-04 @ 21:42:18
URL: http://nillaslillavrå.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0