Soffhörnan.....

None
foto Gunilla....

Har fått många undringar hur jag mår....och vart jag tagit vägen....Tack än en gång
för all omtanke....Undringar hur jag har det i mitt nya hem och liv . Sätter in en bild på soffhörnan.
Där har jag minsann inte suttit så värst många gånger sen februari.....Har fullt upp
med jobb och att se till att jag mår bra när jag är ledig....blir mycket samvaro med vänner.
Har varit inne här och försökt sätta in bilder och skriva, men det har inte fungerat.  Ska försöka
lägga ut lite mer bilder bara  jag kunde bli klar någon gång......Har fortfarande inte hämtat mina sista saker
i huset.....och när jag ska göra det vet jag inte...Det har varit smärtsammt.....och jag måste ha
en paus från allt detta. Vet att jag lovat att uppdatera mej här...men det har inte varit lätt.....rena berg och dalbanan.
Ska försöka nu igen ......Tack än en gång alla bloggare..... 

Kommentarer
Postat av: majacalzone

Hej på dej!! Roligt att du fått in en bild å att man får höra läget. Va fint de blev me gardinerna å tavlan!! När ska vi ta den där fikan nu då?? Ja, ja vi får höras eller messa på fonen så får vi se!! kram

2008-05-13 @ 11:15:14
Postat av: Anna

Kul att höra från dig igen! Är jobbigt med beg och dalbanor men det bästa kanske är att "bita i det sura äpplet" och hämta de grejer du vill ha för att sen kunna gå vidare i livet. Ofta blir det inte så hemskt som man befarade.

Skönt att höra att du har många vänner att umgås med.

Må gott och njut av våren!

Anna

2008-05-13 @ 15:59:51
URL: http://enannassida.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej på dig! känn ingen panik,du är inte bort glömd.Jag kikar in i mellan åt.

Soffan är precis i min smak,snygg!

Sköt om dig // Anna-Carin

2008-05-13 @ 16:20:15
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Christina

Ibland så hinner man inte blogga eller så tryter orken. Snygg soffa och bord. Det tar lite tid att bygga ett nytt hem, jag har ju också gjort det för inte så länge sedan. Ha det gott, Kram

2008-05-18 @ 22:46:23
URL: http://mammastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0