Christines födelsedag......




Detta inlägg skulle varit inlagt den 20 sep, men p.g.a. jobb har inte tiden räckt till.
Men du finns ändå i mina tankar, och jag tänkte på att du skulle fyllt 19 år. Tiden
rinner iväg, men det känns ändå som det var igår. Man undrar hur du skulle varit, antagligen
en bestämmd liten fröken, du visste vad du ville och talade gärna om det minst
en gång om dagen. Du var en liten tjej full av livsglädje och solsken. Ett stort tomrum har du
lämmnat efter dej, och vi saknar dej så otroligt mycket.
Hoppas du har det bra i din himmel.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte också på henne den dagen mer än vanligt.

Undrar hur hon skulle ha varit och sett ut.

Jag var föresten på hennes grav och satte en studentbukett. Det var blåa och gula blommor med en studengubbe på. Hon skulle ju ha slutat skolan och undrar vad hon skulle ha gått för program.

Älskar dig mamma.

KRAM

2008-09-22 @ 20:07:45
Postat av: Caroline

Oj, glömmde skriva vem det var ifrån.

2008-09-22 @ 20:08:30
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Anna

Det finns inte ord...

Tänker på er!

Kram

Anna

2008-09-23 @ 08:02:32
URL: http://enannassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0