Snart är löven gula.....


foto Gunilla


Sommaren är snart slut....ser att löven börjar gulna......livet rullar på, har jobbat
1 1/2 år utan semester.....Just nu jobbar jag natt.....Livet i huset är oxå detsamma.
Granntanten vägrar skruva ner ljudet på sin TV. Idag blev jag väckt av hennes
höga stämma efter bara 5 timmars sömn....Blev ett djävla liv inne i hennes lägenhet.
Jobbigt det här, ska ju jobba 2 nätter till.......
Måste få sova ostört om jag ska orka med det här.....Hyresbolaget vet tydligen inte
hur de ska lösa problemet.....
Men vet att man blir vräkt om man inte följer reglerna som står i avtalet efter 3 gånger....
Detta gäller tydligen inte henne....konstigt.....
Hur som helst....snart ska jag ha semester.....planerar en resa till solen.....
Fast är lite tveksam.....ska man verkligen chansa och åka nu när alla varnar för svininfluensa....

Kommentarer
Postat av: marie

ta sprutan innan du åker =)

klart du ska åka på semester...

2009-08-28 @ 19:51:20
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0