Är det våren nu?


foto Gunilla


Hoppas det.
Känns som vår i luften, solen skiner och snön smälter bort. Vårblommorna
på min balkong blommar för fullt.
Men med solen kommer oxå skitiga fönster, som måste åtgärdas.
En skitig bil som måste städas både in och utvändigt.
Och en hel massa annat som inte syns när det är vinter.
Jobbar gör jag så det räcker till och blir över.
Och när jag är ledig finns det roligare saker att ägna sej åt........
Men får ta mej tid att släppa in våren i mitt hem......


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej och välkommen tillbaka!

Har tittat in på bloggen med gämna mellanrum för att se om det fanns några livsteckan. Blev glad när det hänt något här!

Låter trist med grantanten men skönt att hon blir vräkt. Får masn inte sova blir man sur, grinig och slutar fungera normalt. jag blir en riktig bitch om inte jag får sova.

Må gott i vårsolen!

Anna

2009-03-23 @ 11:41:52
URL: http://enannassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0