Insikt....

Äntligen har jag insett, att jag INTE behöver skitstöveln som nästan förstörde mitt liv....jag är en stark person , p.g.a diverse upplevelser och blir inte knäckt så lätt... jag har ett eget fungerande liv, jag gör som jag själv vill....vilket jag inte gjort förut....mycket tid gick åt till att va privatshaffis under 8 års tid till skitstöveln, bland annat...inte kunna jobba själv....måste ju va tillgänglig för resor morgon å kväll. för att ingen annan kunde hämta å leverera skitstöveln hem..Och nu undrar jag....Ska jag straffas för att skitstöveln åkt dit för rattfylla och fortkörning.....det är väl ändå hans sak...
Och nu alla ni på Metso....se sanningen i vitögat.....otrohet...jag vet....det enda som gäller verkar det som..Skitstöveln  har varit konstant otrogen under 8 års tid..
Så nu är det så gött att jag slipper detta bekymmer....önskar bara att jag kunde få mitt skinnställ från huset...men det håller han  tyvärr på
den djäveln....får tyvärr inte det....fast jag köpt det lång före han kom in i bilden....ett vrångstyre och en STOR DJÄVLA SKITSTÖVEL är han...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0